Monday, March 10, 2014

"Da!" pentru o nuntă superbă





Astăzi se împlinesc 8 luni de când Sofia și Marius au luat prima cină împreună, de când au început o relație frumoasă, profundă, serioasă așa cum își doreau amândoi de foarte mult timp.
Ea a practicat baletul în continuare, cu aceeași măiestrie, iar el și-a deschis o mică afacere la care visa de multă vreme: o ceainărie-librărie care avea destul de mult succes în doar cinci luni de la inaugurare.
Inelul de logodnă își făcuse apariția în urmă cu aproximativ o lună, în concediul de vară, într-o atmosferă romantică, clasică, pe malul mării, sub lumina lunii. Dar nu vorbiseră aproape deloc despre pasul următor (nunta). S-au gândit așadar că odată cu sărbătorirea celor 8 luni de relație ar putea pune la cale cîteva detalii pentru ca cel mai important eveniment din viața lor să fie unul de neuitat.
Răsfoiseră doar câteva reviste, vizionaseră un site-două cu locații specifice, dar încă nu trataseră subiectul în detaliu.
-          Să vedem, scumpa mea... spuse Marius zâmbind. Când spui nuntă, mai exact salon de nuntă, care este primul cuvânt care îți vine în minte?
-          Verde! spuse Sofia fără să stea pe gânduri. Mult verde, dar în limitele eleganței, combinat cu stil cu alb pur și flori în culori pastelate. Mai mult, ar fi frumos dacă ar avea o curte sau, știu eu, un spațiu exterior generos pentru poze și ambianță.
-          Wow! Dar chiar știi ce vrei, nu glumă, se amuză el.
-          Știi foarte bine cât de mult iubesc natura. Și salonul unde va avea loc nunta noastră trebuie neapărat să îmi poată oferi o nuanță superbă de verde crud ca să îi spun “Da”, așa cum ți-am spus și ție, spuse ea chicotind și sărutându-l apăsat pe obraz. Dar tu, dragul meu... ?
-          Hmmmm... mâncarea e cea mai importantă, vorbi gurmandul din Marius, cu un rânjet până la urechi. Serios acum, crezi că invitații se vor simți bine dacă nu vor avea mâncare bună? Indiferent cât de superb ar fi localul? Bineînțeles că nu.
-          Și la ce mâncare te-ai gândit?
-          Aperitive cât mai diverse, să predomine prospețimea, indiferent ce ar include, nelipsitele sarmale, friptură, prăjituri cu multă ciocolată - (înghiți în sec) – cu condiția să fie pregătite în bucătăria proprie. Mi se pare mult mai ok așa, parcă mai îmbietor, mai sigur.
-          Cred că am văzut cel puțin un salon care menționa că are bucătărie proprie. Cred că era Salon du Mariage Toujours l’Amour, același unde am văzut piscina aia de vis! Numai de dragul piscinei aș face nunta acolo.
-          Păi și dacă n-au verdele tău? mustăci Marius.
-          Trebuie să aibă! Au de toate! N-am aruncat decît o privire pe galeria foto și am rămas mască. Ia uite aici poze. Ce aranjamente! Ce decor! Cât spațiu, Dumnezeule! Cred că nu m-aș dezlipi de piscină până n-aș face poze în toate ipostazele posibile, se amuză Sofia, deși vorbea cât se poate de serios. Și au și pian!!! Uite!
-          Uffff, tu și arta ta, o tachină Marius.
-          Aaaa, și întotdeauna am visat la mesele alea rotunde somptuoase. Au un aer așa regal! Imaginează-ți numai: locația perfectă – mult verde, mâncare delicioasă, multă lumină, spațiu curat, noi doi... atmosferă de basm, eleganță, confort, magie! Flori naturale peste tot... Mmmmmm... deja o să spui că visez prea mult, dar jur că îmi doresc toate astea de la salonul pe care îl vom alege. Numai așa voi simți că nunta noastră a fost cu adevărat evenimentul minunat al vieții noastre. Heeeei, ce faci? Te-a luat somnul, zise Sofia, prefăcându-se supărată și înghiontindu-l pe Marius care se prefăcea că doarme.
-          Povestești foarte frumos draga mea, râse el.
-          Ahaaaam, se îmbufnă ea și scoase limba copilărește.
-          Știi ce mi-ar mai plăcea? Și văd că are salonul de care ziceai. O parcare pentru invitați, ca să nu se plimbe de colo-colo cu mașinile. Șiiiii.... Mult spațiu în interior, să tot dansezi, să nu te împiedici unul de altul. Chestia asta chiar mi-a atras atenția.
-          Da, ai dreptate, iubitul meu. Și asta este un mare avantaj. Un spațiu care să ne permită nouă și invitaților să-l umplem cu cele mai frumoase trăiri pe care le vom avea atunci... abia aștept... îngăimă Sofia visătoare.  Te iubesc!...
-          Și eu te iubesc, răspunse Marius și o sărută cu tandrețe.
-          Ce-ar fi să sunăm chiar acum la ei? Și să aflăm mai multe detalii despre Salonul Toujours l’Amour. Este superb! se entuziasmă Sofia.
-          Sun chiar acum. Și o să le facem și o vizită cât de curând, îi făcu Marius cu ochiul.
După câteva minute:
-          Alo? Bună ziua. Salon du Mariage?...

Articol scris pentru Spring SuperBlog 2014

No comments:

Post a Comment

Un 2024 cât mai bun!

Pexels: Jill Wellington Sunt aproape 3 ani de când nu am mai scris aici și mai pe nicăieri. Prioritățile au fost altele, viața s-a scurs ori...