Friday, March 28, 2014

Tap! Tap! Tap!



                

 „Internetul bată-l vina! Trăiască Internetul!”, îmi vine să exclam zilnic de o sută de ori pe zi. De ce?  Știm cu toții, desigur. Tehnologia, vrem sau nu, ne place sau nu, face parte din familia noastră, mai ceva ca frații și surorile, pe care din lipsă de timp îi vedem doar în weekend, cu puțin noroc.
                Cu toții avem micile noastre obsesii: unii citesc pe rupte, alții (altele mai ales) își reînnoiesc garderoba săptămânal, alții fac sute de poze într-o singură zi, alții gătesc într-un weekend mai mult decît gătea bunica (și bunica chiar gătea!) etc.
                Și cum toate drumurile duc la Roma, așa și toate obsesiile duc la... tehnologie, internet, PC-uri, smartphone-uri, tablete și alte N gadget-uri.
                Motivele sunt simple:
-          - Citești la greu? Ai putea foarte bine să nu mai cari toate cărțile începute îndesate în geantă sau rucsac, care oricum îți rup umărul. Poți foarte bine să folosești un eReader sau o tabletă!
-         -  Vrei să mergi la shopping, dar nu ai timp să cutreieri toate magazinele? Poți analiza din timp ofertele magazinelor online pe PC sau pe tabletă!
-          - Ești pasionat de fotografie, dar ți-e greu sau nu ai cum să porți mereu după tine aparatul foto DSLR? Acum ai opțiuni variate, cum ar fi un smartphone sau o tabletă!
-         -  Ai constant chef de gătit și îți vine peste mână să răsfoiești iar și iar teancul de reviste? De ce nu folosești un laptop sau o tabletă?!
Și lista poate continua, bineînțeles, în funcție de nevoile fiecăruia.
               
                Personal, mi-ar fi utilă o tabletă pentru că în primul rând îmi place să scriu. Iar inspirația vine mereu în grabă și pleacă la fel de repede, la cea mai mică distragere a atenției.
                Uneori îmi scriu gândurile și ideile pe laptop, într-un fișier Word. Dar am eu tot timpul laptop-ul cu mine? Nuuu...
                Alteori îmi fac un draft pe telefon, dar fiind micuț, nu prea este practic, zău așa. Mai ales când apăs tastele aiurea când mă grăbesc și mă chinui 5 minute să scriu o frază scurtă.
                Am și a treia variantă: o agendă micuță, foarte drăgălașă, cu spirală. Dar cum mai schimb gențile, o uit adesea acasă. Și când o am… ghici! Uite pixu’, nu e pixu’! Și dacă uneori am pixul, agenda respectivă  (că una mare sigur nu car dupa mine), se termină la un moment dat.
                Și atunci, pe wishlist-ul cu lucruri pe care  mi le-aș dori de ziua mea se află o tabletă! Sunt atîtea opțiuni pe magazinul Azerty.ro¸încât oricine și-ar permite să cumpere măcar una (să mi-o dăruiască, eventual...)

            De ce tabletă? Păi pentru că este foarte utilă, practică, ușoară, atât de subțire încât o poți purta în buzunar, ecranul poate avea de la 5”  10.1”, încape și în gențile mai mici, fără să provoace dureri de spate.  Vezi detalii în site.
Poți ține legătura non-stop cu prietenii de pe Facebook, Twitter sau alte rețele sociale.
Poți verifica mailurile oricând.
Poate fi prietenul tău cel mai bun atunci când te plictisești așteptându-l pe prietenul tău cel mai bun.
Te poți juca diverse jcouri, poți citi cărți și reviste, poți privi filme, poți face poze oricând, oriunde, oricâte deoarece capacitatea de stocare a unei tablete poate ajunge până la 32 GB.
O altă utilitate pe care nu mulți o cunosc, o șansă mai exact, (am auzit despre asta recent) este că îi ajută pe copiii cu dizabilități să își facă temele în cazurile în care funcția motorie este afectată, iar copilul nu poate să scrie de mână.

Cum ar fi viața mea dacă aș avea o tabletă (poate o Tabletă SAMSUNG Galaxy Tab 3 T210...)?
-    -  Ies în parc la plimbare, nici n-ajung bine și click!, de fapt tap! și poza-i gata. 
-    - Iau masa acasă, la muncă sau în oraș: tap! tap ! tap ! tag pe facebook.
-    - În tramvai, în drum spre muncă: tap! tap! tap! să mai trimit un sms.
-    -  Mi se pune pata pe o excursie-fulger cu mașina, doar eu și  E., “unde vedem cu ochii” : tap! tap! tap!! setez GPS-ul și duși suntem.

Tap! tap! tap! un refren care ne-a prins pe toți ca sub un descântec magic, un refren silențios, dealtfel, de care nu ne-am sătura pentru că, nu-i așa?, ne face viața mai ușoară.

Mai că aș putea afirma că iubitorii de dulciuri, dacă ar avea de ales între o tabletă de ciocolată și o... tabletă, ar alege-o pe cea din urmă!

Articol scris pentru SuperBlog Spring 2014

2 comments:

  1. eu zic: traisca internetul (alaturi de un smartphone saaau o tableta) ce bine le sta impreuna! :D

    ReplyDelete
  2. Amen girl, ca bine le zici…tablet si smartphone-ul fac parte si din viata mea!!! Si nu, nu ma impiedica sa socializez – cum ar spune unele guri rele si inapoiate – ba din contra, imi fac viata mai complexa si mai activa, asa cum imi place mie 

    ReplyDelete

Un 2024 cât mai bun!

Pexels: Jill Wellington Sunt aproape 3 ani de când nu am mai scris aici și mai pe nicăieri. Prioritățile au fost altele, viața s-a scurs ori...