Monday, March 31, 2014

Primăvara mea... cu Farmec





„Verde crud, verde crud...
Mugur alb, și roz, și pur.
Vis de-albastru și de-azur,
Te mai văd, te mai aud...”
(Note de Primavară, de George Bacovia)
 

În martie, mi-am dat întâlnire cu primăvara. În fiecare weekend, în fiecare zi, în fiecare parc, la fiecare colț de stradă.
I-am urmat orbește și obsesiv miresmele, culorile, puritatea, lacrimile de fericire că există... că exist...
M-am împrietenit mai întâi cu soarele. De fapt vechi cunoștințe, deja ne știam și abia așteptam să simt cum razele odihnite îmi cuprind chipul trist după iarnă și mi-l dezmiardă, mi-l încălzesc.
M-am luat la întrecere cu vântul blând de care mi-a fost atât de dor, jucându-se zburdalnic cu zulufii mei, coafându-mi părul în cele mai năstrușnice moduri (ahh... părul ăsta!...)
Am colecționat amintiri gingașe cu florile din drumul meu ce mi-au vindecat sufletul de întuneric, de teamă și mi-au invadat PC-ul cu sute de fotografii.
Cerul țesut cu nori albi pe care îl privesc în fiecare zi fără să ma satur, sursa mea de inspirație, alinarea mea chiar și în zilele ploioase...
Odată cu luna martie, se vorbește (și se practică)  faimoasa curățenie de primăvară. Ce se întâmplă la mine în cameră: toate cărțile și revistele merg frumos la locul lor;  rocada hainelor: cele de primăvară-vară iau locul celor  grele de toamnă-iarnă; dieta se schimbă brusc și conține cât mai multe verdețuri.
Iar cu toată această alergătură după fusta primăverii, parcă privesc mai des în oglindă, şi forţez un zâmbet la vederea podoabei capilare. Ufff! De când îmi propun să mă tund! De parcă ar fi aşa greu? Şi totuşi poate nu ar trebui să mă confrunt prea des cu decizia asta dacă nu mi s-ar degrada părul atât de repede! Ar trebui să mă gândesc urgent la o metodă pentru regenerarea părului.
Mai bine zis la un întreg kit de tratament pentru regenerarea părului! Da asta e! Aşa poate nu voi mai fugi de aparatul foto când cineva vrea să îmi surprindă veselia care nu se potriveşte deloc cu părul.
Aş ofta din nou, dar norocul meu este că Farmec are o soluţie şi pentru mine. Deja folosesc şamponul cu ulei de argan de la Farmec. Ce-ar fi să îi aduc un mare ajutor?
Am citit într-o revistă chiar de curând şi kitul de care am nevoie face parte din gama Gerovital Plant Tratament. Este un produs cosmetic ce poate fi utilizat şi de către femei, şi de către bărbaţi (deci i-l pot împrumuta şi lui E. ... dacă vreau...) care se confruntă cu probleme legate de lipsa vitalităţii părului, căderea acestuia, uscarea ori îngrăşarea excesivă a scalpului.
La baza acestui kit pentru regenerarea părului stau vitaminele A, E şi B5, care acţionează pentru restructurarea părului degradat, prin extractele vegetale cu eficacitate demonstrată în stimularea creşterii sănătoase a firului de păr şi prevenirea căderii părului şi prin hidrolizatul quaternizat de keratină, care reface structura firului de păr, oferă luciu, protecţie şi creşte rezistenţa la rupere.
Sună foarte bine! Trebuie să trec un pic pe la coafor şi apoi regenerare scrie pe tine, dragă părule, ce te degradezi văzând cu ochii! Dar îţi vin eu de hac, împreună cu Farmec.
Aşa n-o să mă mai îmbujorez de ruşine (mai rău decât o cireaşă pârguită) atunci când mă plimb cu primăvara de mână printre copacii gătiţi cum ştiu ei mai bine. Petalele ce-mi vor îmbodobi părul îşi vor fi dorit să prindă rod printre firele sănătoase şi revitalizate.
Şi poate... voi fi chiar eu protagonista în următorul clip alături de dragul meu anotimp! Până atunci, doar primăvara face ravagii cu inima şi inspiraţia cui o priveşte, aici:

Articol scris pentru SuperBlog Spring 2014
(clipul video este creaţie proprie, pozele sunt din galeria personală, iar melodia de fundal este Vivaldi – Cele patru anotimpuri - Primăvara)

No comments:

Post a Comment

Un 2024 cât mai bun!

Pexels: Jill Wellington Sunt aproape 3 ani de când nu am mai scris aici și mai pe nicăieri. Prioritățile au fost altele, viața s-a scurs ori...